Skip to main content

Αν χρησιμοποιείτε Internet Explorer 8 ή παλαιότερο, παρακαλούμε ανοίξτε την ιστοσελίδα μέσω του Google Chrome για καλύτερη οπτική εμπειρία.

Εγγραφή | Σύνδεση | Κωδικός Πρόσβασης

Προσπάθησα να εγγραφώ με τη διεύθυνση email μου, αλλά το σύστημα υποστηρίζει ότι αυτή η διεύθυνση υπάρχει ήδη. Τι πρέπει να κάνω;

ΑΠ: Το σύστημα δεν επιτρέπει τη χρήση της ίδιας διεύθυνσης email για δεύτερη φορά ως όνομα χρήστη. Κατά πάσα πιθανότητα, ήσασταν εγγεγραμμένος στην πλατφόρμα του PharmaGenius™. Αν αυτό ισχύει, ο λογαριασμός σας έχει μεταφερθεί αυτόματα στο PharmaGenius™ Access. Απλά χρησιμοποιήστε το όνομα χρήστη (διεύθυνση email) και τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιούσατε έως τώρα, τοποθετώντας τα στα αντίστοιχα πεδία, στη σελίδα σύνδεσης.

 

Προσπάθησα να εισάγω τον κωδικό πρόσβασής μου στα Ελληνικά, αλλά το σύστημα με προειδοποίησε ότι δεν είναι έγκυρος. Γιατί συμβαίνει αυτό;

ΑΠ: Ο κωδικός πρόσβασης που εισάγετε δεν μπορεί να είναι στα Ελληνικά. Θα πρέπει να είναι γραμμένος μόνο με λατινικούς χαρακτήρες.

 

Δε γνωρίζω το ΑΦΜ κάποιου φαρμακείου. Μπορώ να εγγραφώ και να χρησιμοποιήσω τον ιστότοπο;

ΑΠ: Δεν μπορείτε να εγγραφείτε σε αυτόν τον ιστότοπο χωρίς το ΑΦΜ κάποιου φαρμακείου. Ο υπεύθυνος φαρμακείου, καθώς και το προσωπικό, θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα ΑΦΜ για να εγγραφούν.

 

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής, εισάγω ένα έγκυρο ΑΦΜ, αλλά το σύστημα δεν το δέχεται. Γιατί συμβαίνει αυτό;

ΑΠ: Ελέγξτε ότι το ΑΦΜ που εισήγατε είναι το ίδιο με τη σφραγίδα του φαρμακείου σας. Αν το παραπάνω ισχύει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Εκπρόσωπο Πωλήσεών σας ή το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 210 - 68 75 750 (email: CUSTOMERSERVICEGR@its.jnj.com) για την επίλυση του ζητήματος.

 

Έχω πραγματοποιήσει εγγραφή του λογαριασμού μου ως υπεύθυνος φαρμακείου, αλλά όταν προσπαθώ να συνδεθώ, το σύστημα εμφανίζει ακόμα το μήνυμα «Εκκρεμεί η έγκριση». Γιατί συμβαίνει αυτό;

ΑΠ: Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Εκπρόσωπο Πωλήσεών σας για την επίλυση του ζητήματος.

 

Έχω πραγματοποιήσει εγγραφή του λογαριασμού μου ως μέλος προσωπικού, αλλά όταν προσπαθώ να συνδεθώ, το σύστημα εμφανίζει ακόμα το μήνυμα «Εκκρεμεί η έγκριση». Γιατί συμβαίνει αυτό;

ΑΠ: Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του φαρμακείου σας, ώστε να εγκρίνει την εγγραφή σας. Αν δε γνωρίζετε ποιος είναι ο υπεύθυνος φαρμακείου, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Εκπρόσωπο Πωλήσεών σας για την επίλυση του ζητήματος.

 

Ξέχασα το όνομα χρήστη μου (διεύθυνση email). Πως μπορώ να το επανακτήσω;

ΑΠ: Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Εκπρόσωπο Πωλήσεών σας για την επίλυση του ζητήματος. Θα χρειαστεί να του δώσετε στοιχεία όπως την ονομασία ή το ΑΦΜ του φαρμακείου στο οποίο ανήκετε, ώστε να εντοπίσει τη διεύθυνση email σας στο σύστημα.

 

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου και δε θυμάμαι τη μυστική ερώτηση που έχω ορίσει. Πως μπορώ να επανακτήσω τον κωδικό μου;

ΑΠ: Ακολουθήστε το σύνδεσμο «Ξέχασα τον κωδικό μου» στη σελίδα σύνδεσης. Σε περίπτωση που δε θυμάστε τη μυστική ερώτηση που έχετε ορίσει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Εκπρόσωπο Πωλήσεών σας για την επίλυση του ζητήματος.

 

Η ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης μου έγινε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email μου, αλλά δεν έλαβα κάποιο σχετικό email. Μήπως δεν ήταν επιτυχής η ανάκτηση κωδικού;

ΑΠ: Παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο με τα ανεπιθύμητα emails (spam emails). Αν δε βρίσκεται εκεί, σημειώστε ότι κάποιες φορές χρειάζονται μερικά λεπτά για να φτάσει το email. Αν ακόμα δεν εμφανίζεται στα εισερχόμενά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Εκπρόσωπο Πωλήσεών σας για την επίλυση του ζητήματος.

 

Χρησιμοποίησα το σύνδεσμο ανάκτησης του κωδικού πρόσβασης και έβαλα τη διεύθυνση email μου, αλλά το σύστημα υποστηρίζει ότι η διεύθυνση δεν είναι έγκυρη. Τι πρέπει να κάνω;

ΑΠ: Παρακαλούμε ελέγξτε ότι η διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε για την ανάκτηση του κωδικού σας είναι η ίδια που χρησιμοποιήσατε κατά τη διαδικασία εγγραφής σας στον ιστότοπο. Σημειώστε ότι αν προσπαθήσατε να συνδεθείτε ξανά μετά από 13 μήνες και άνω, ο λογαριασμός σας ενδέχεται να έχει διαγραφεί. Αν ισχύει το τελευταίο ή το σύστημα συνεχίζει να εμφανίζει το ίδιο μήνυμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Εκπρόσωπο Πωλήσεών σας για την επίλυση του ζητήματος.